Dienstverlening

Welkom bij het kerkenplatform, waar we ondersteuning en diensten bieden aan kerken van alle soorten en maten. Onze experts hebben jarenlange ervaring op verschillende terreinen, waaronder beeld en geluid, duurzaamheid, communicatie, architectuur en interieur. We begrijpen dat elke kerk unieke uitdagingen heeft en de experts van het kerkenplatform zijn hier om te helpen.

De experts van het kerkenplatform hebben allemaal een unieke en grote schat aan ervaring en de bedrijven waar ze aan verbonden zijn, zijn stuk voor stuk markleiders binnen Nederland.

De experts zijn toegewijd aan het ondersteunen van kerkgemeenschappen bij het creëren van een bloeiende en positieve impact op de gemeenschappen. Wij geloven dat elke kerk essentieel is en we zijn er trots op om te kunnen helpen deze belangrijke instituten te ondersteunen en te laten groeien.

Hieronder ziet u de verschillende gebieden waarop we actief zijn. In alle denkbare fasen van een ‘gebouwproces’ kunnen we u van dienst zijn, zowel in oriënterende vraagstukken als in ontwerp en uitvoering.

Impressie van eerdere projecten